Постинг
16.06.2011 22:00 -
Виртуалната любов - ДА или НЕ?
Автор: eksplozia
Категория: Тя и той
Прочетен: 13359 Коментари: 77 Гласове:
Последна промяна: 16.06.2011 22:31
Прочетен: 13359 Коментари: 77 Гласове:
24
Последна промяна: 16.06.2011 22:31
Нямам намерение да ви обяснявам колко лесно се случва! Нали? Всички които сте тук знаете! Ако има някой все още незнаещ и на него ще му се случи! И нямам намерение да ви обяснявам как се случва! Само ще кажа кое според мен е ЗА нея и кое е ПРОТИВ.
1. Невероятно усещане - далеч по силно от това което може да ти се случи в реалността!
2. Нито един бънджи скок или рафтинг не може да се сравнява с отделения адреналин срещу всички ендорфини които отделя нашия мозък по време на една такава виртуална връзка!
3. В повечето случай тя ни извисява до неподозирани за нас висоти - дори хора които никога не са се занимавали с някакъв вид изкуство започват да го правят.
4. Чувствата по време на една такава виртуална любов са толкова силни , че се откъсваш от реалността тотално и политаш там където никога друг път не си бил.
5. Едно страхотно предимство е че ако си жена няма да переш мръсни чорапи или ако си мъж да понасяш едно вечно мърморене и постоянно недоволство.
6. Виртуалния образ се проектира само в твоето въображение и то изгражда удобно нещо толкова съвършенно и прекрасно, че не можеш да се разделиш с него никога - нито на сън, нито на яве.
7. Ако нещо не ти хареса има бутон delete :))))))
8. Като решиш , че вече ти е омръзнало просто сменяш ника и това е - никакви отговорности!
9. Здраво почесваш собственото си ЕГО :)))))))
10. Не на последно място нета е като безкрайно ловно поле - можеш да повтаряш упражнението колкото пъти поискаш.
Получи се нещо като десетте божи заповеди но това е случайно.Тези десет точки не са всичките предимства но всеки може да си добави още колкото поиска - зависи от въображението му.
До тук беше ЗА!
Сега следва ПРОТИВ!
1. Виртуалната любов е ЗАПАРТЪК!
:))))))))))))))))))
1. Невероятно усещане - далеч по силно от това което може да ти се случи в реалността!
2. Нито един бънджи скок или рафтинг не може да се сравнява с отделения адреналин срещу всички ендорфини които отделя нашия мозък по време на една такава виртуална връзка!
3. В повечето случай тя ни извисява до неподозирани за нас висоти - дори хора които никога не са се занимавали с някакъв вид изкуство започват да го правят.
4. Чувствата по време на една такава виртуална любов са толкова силни , че се откъсваш от реалността тотално и политаш там където никога друг път не си бил.
5. Едно страхотно предимство е че ако си жена няма да переш мръсни чорапи или ако си мъж да понасяш едно вечно мърморене и постоянно недоволство.
6. Виртуалния образ се проектира само в твоето въображение и то изгражда удобно нещо толкова съвършенно и прекрасно, че не можеш да се разделиш с него никога - нито на сън, нито на яве.
7. Ако нещо не ти хареса има бутон delete :))))))
8. Като решиш , че вече ти е омръзнало просто сменяш ника и това е - никакви отговорности!
9. Здраво почесваш собственото си ЕГО :)))))))
10. Не на последно място нета е като безкрайно ловно поле - можеш да повтаряш упражнението колкото пъти поискаш.
Получи се нещо като десетте божи заповеди но това е случайно.Тези десет точки не са всичките предимства но всеки може да си добави още колкото поиска - зависи от въображението му.
До тук беше ЗА!
Сега следва ПРОТИВ!
1. Виртуалната любов е ЗАПАРТЪК!
:))))))))))))))))))
Следващ постинг
Предишен постинг
Е, понякога преминава и в реална:)
При това много, много щастлива!
Мен ми се случи!
цитирайПри това много, много щастлива!
Мен ми се случи!
Не съм искала да отказвам хората от общуване тук а по скоро да се получи разговор за това и се радвам че ти си първия!
цитирай
3.
анонимен -
има и много други "ПРОТИВ&...
16.06.2011 22:36
16.06.2011 22:36
има и много други "ПРОТИВ" : замъгляваш реалността си с въобръжаем образ и се вкопчваш в него ; прекарваш повече време с виртуалното си приятелче пред лаптопчето в споделяне на информация (много често изключително окрасена) , в много от случаите неволно превръщаш и своя образ в нещо съвсем идеално и съвсем нереално с едничката цел да се харесаш на принца/принцесата от среща ... Не е ли по добре да прекараш неделя сутрин в компанията на приятел, сладки приказки и любимото кафене , отколкото рошав и крив по пижами да се взираш в лаптопа и да обесняваш колко прекрасно е утрото на някой който никога не си виждал лице в лице ... Живота е толкова хубав защо трябва да губим ценно време в безмислено разтягане на локуми в скайп .. Аз съм скептично настроена въпреки че имах връзка , която започна в интернет
цитирайПри мен наистина е факт. Запознахме се точно в този блог. Живеем вече повече от две години заедно. И наистина е щастливо.
Интернет е средство. Начин за осъществяване на всичко реално. Ако се изолира като отделна от реалността: среда - сама - за - себе - си, тогава нещата са по-различни. Като един вид виртаулна игра е. И може да доведе до отчуждение, което си има своите рискове. Не знам, и за щастие, какво е, подобна имагинерна реалност, макар да съм редовен юзър вече повече от десет години.
цитирайИнтернет е средство. Начин за осъществяване на всичко реално. Ако се изолира като отделна от реалността: среда - сама - за - себе - си, тогава нещата са по-различни. Като един вид виртаулна игра е. И може да доведе до отчуждение, което си има своите рискове. Не знам, и за щастие, какво е, подобна имагинерна реалност, макар да съм редовен юзър вече повече от десет години.
анонимен написа:
има и много други "ПРОТИВ" : замъгляваш реалността си с въобръжаем образ и се вкопчваш в него ; прекарваш повече време с виртуалното си приятелче пред лаптопчето в споделяне на информация (много често изключително окрасена) , в много от случаите неволно превръщаш и своя образ в нещо съвсем идеално и съвсем нереално с едничката цел да се харесаш на принца/принцесата от среща ... Не е ли по добре да прекараш неделя сутрин в компанията на приятел, сладки приказки и любимото кафене , отколкото рошав и крив по пижами да се взираш в лаптопа и да обесняваш колко прекрасно е утрото на някой който никога не си виждал лице в лице ... Живота е толкова хубав защо трябва да губим ценно време в безмислено разтягане на локуми в скайп .. Аз съм скептично настроена въпреки че имах връзка , която започна в интернет
Има и още рискове. Каквото и хубаво в живота да видиш, все да мислиш за това как ще го споделиш в мрежата. От една страна - добре, започваш да забелязваш неща, които преди ти са се изплъзвали от поглед. От друга, не можеш да се насладиш на преживяването, само защото го изживяваш с умисъл да го снимаш и да разкажеш за него на полу-познатите си приятелчета от виртуала.
Случвало ми се и съм си ставал и смешен, и жалък.
и после много често оставаш с горчив вкус в устата, а така ме зарадва че при теб се е получило другояче! :)))))))))
цитирайeksplozia написа:
и после много често оставаш с горчив вкус в устата, а така ме зарадва че при теб се е получило другояче! :)))))))))
Сега ще копирам един линк, към мой разказ е. Не е за да се рекламирам, а наистина с него ти отговарям. Това е най-добрия начин по който мога да се изразя. Понякога наистина става така, както си го писала и може да е много болезнено:
http://cefulesteven.blog.bg/izkustvo/2011/03/06/zad-avatara.699953
8.
eksplozia -
много често ми се иска д апогребем ритуално а пък защо не и скайпа и фейса пък и тези блогове :)))))))
16.06.2011 23:25
16.06.2011 23:25
анонимен написа:
има и много други "ПРОТИВ" : замъгляваш реалността си с въобръжаем образ и се вкопчваш в него ; прекарваш повече време с виртуалното си приятелче пред лаптопчето в споделяне на информация (много често изключително окрасена) , в много от случаите неволно превръщаш и своя образ в нещо съвсем идеално и съвсем нереално с едничката цел да се харесаш на принца/принцесата от среща ... Не е ли по добре да прекараш неделя сутрин в компанията на приятел, сладки приказки и любимото кафене , отколкото рошав и крив по пижами да се взираш в лаптопа и да обесняваш колко прекрасно е утрото на някой който никога не си виждал лице в лице ... Живота е толкова хубав защо трябва да губим ценно време в безмислено разтягане на локуми в скайп .. Аз съм скептично настроена въпреки че имах връзка , която започна в интернет
9.
анонимен -
blabla789 /ne sym anonimna :D/
e ...
16.06.2011 23:32
16.06.2011 23:32
blabla789 /ne sym anonimna :D/
e мн е крайно да мислим за подобни изпълнения :D имат си и хубавите страни : всеки има нужда от време на време да се откопчи от реалността и да потъне в свой собствен свят ... :) просто не трябва да се прекалява и трябва да си с ясната нагласа че след час си на работа или на училище или ... ще видиш майка си примерно , и именно това е реалността и трябва тя да е на преден план :)
цитирайe мн е крайно да мислим за подобни изпълнения :D имат си и хубавите страни : всеки има нужда от време на време да се откопчи от реалността и да потъне в свой собствен свят ... :) просто не трябва да се прекалява и трябва да си с ясната нагласа че след час си на работа или на училище или ... ще видиш майка си примерно , и именно това е реалността и трябва тя да е на преден план :)
10.
eksplozia -
прочетох го и пак останах с горчив вкус и даже доста мъка не е нормално това !
16.06.2011 23:33
16.06.2011 23:33
cefulesteven написа:
Сега ще копирам един линк, към мой разказ е. Не е за да се рекламирам, а наистина с него ти отговарям. Това е най-добрия начин по който мога да се изразя. Понякога наистина става така, както си го писала и може да е много болезнено:
http://cefulesteven.blog.bg/izkustvo/2011/03/06/zad-avatara.699953
eksplozia написа:
и после много често оставаш с горчив вкус в устата, а така ме зарадва че при теб се е получило другояче! :)))))))))
Сега ще копирам един линк, към мой разказ е. Не е за да се рекламирам, а наистина с него ти отговарям. Това е най-добрия начин по който мога да се изразя. Понякога наистина става така, както си го писала и може да е много болезнено:
http://cefulesteven.blog.bg/izkustvo/2011/03/06/zad-avatara.699953
Да права си за всички тези неписани правила на виртуалната любов но нали човек трябва да опита от всичко дори и такава любов.Тя може да го въздигне много на високо но може и да закопае в земята.При едни се получава при други не.Въпрос може би на късмет съдба или пък нещо друго.
цитирай
12.
eksplozia -
бла бла ти си много силен човек тогава щом можеш едно такова нещо да го изкараш като филм
16.06.2011 23:37
16.06.2011 23:37
ставаш и си излизаш от салона :))))))
цитирай
13.
eksplozia -
ех бодливкоооо тези неща не са съдба защото всеки определя сам зависимостите си :))))))))
16.06.2011 23:39
16.06.2011 23:39
bodlivko написа:
Да права си за всички тези неписани правила на виртуалната любов но нали човек трябва да опита от всичко дори и такава любов.Тя може да го въздигне много на високо но може и да закопае в земята.При едни се получава при други не.Въпрос може би на късмет съдба или пък нещо друго.
14.
анонимен -
ставаш и си излизаш от салона :))...
16.06.2011 23:41
16.06.2011 23:41
eksplozia написа:
ставаш и си излизаш от салона :))))))
много е удобно когато се научим да го правим и в реалността :)) изисква малко повече време но е изключително полезно ; нагласата с която започваш нещо е решаваща :)
не знам дали всички сме добри ученици!:)))))))
цитирайАко не изгубиш представа кой си, ако бъдеш себе си във виртуала, ако не се доизмисляш /а то е толкова искусително/, тогава виртуала си е реал, все едно сте се срещнали с любовта на плажа, на кино, в дискотеката, на автобусна спирка...Тогава има бъдеще и една реална любов...
Разбира се, не искам на генерализирам. Невъзможно е да се вкара любовта в правила. Винаги го има изключението, винаги я има изненадата.
цитирайРазбира се, не искам на генерализирам. Невъзможно е да се вкара любовта в правила. Винаги го има изключението, винаги я има изненадата.
eksplozia написа:
не знам дали всички сме добри ученици!:)))))))
Е, преди решителния изпит, не може да се каже кой е добрия ученик. :)
изпълнени с добри намрения :))))))) да го вземем с 6+
цитирай
19.
анонимен -
Пълни глупости.
16.06.2011 23:54
16.06.2011 23:54
Виртуалната любов е нещо толкова идиотско, че няма смисъл да се обсъжда.
Това, че от сто хиляди души един си бил намерил жена, нищо не значи.
Виртуалната любов не е любов, а форма на лудост.
цитирайТова, че от сто хиляди души един си бил намерил жена, нищо не значи.
Виртуалната любов не е любов, а форма на лудост.
Някой даже и на поправителен ходят защото са двойкаджии по този предмет:)))))))
цитирайважното е да са в час !
цитирай
22.
анонимен -
/blabla789/ дали това е най - важ...
17.06.2011 00:09
17.06.2011 00:09
/blabla789/ дали това е най - важното хаха :)
цитирайpolligor7 написа:
Виртуалната любов е нещо толкова идиотско, че няма смисъл да се обсъжда.
Това, че от сто хиляди души един си бил намерил жена, нищо не значи.
Виртуалната любов не е любов, а форма на лудост.
Това, че от сто хиляди души един си бил намерил жена, нищо не значи.
Виртуалната любов не е любов, а форма на лудост.
анонимен написа:
/blabla789/ дали това е най - важното хаха :)
я изброй няколко важни неща?
25.
анонимен -
/blabla789/
17.06.2011 00:44
17.06.2011 00:44
/blabla789/ мммм .. започвам да се чувствам като на изпит хаха ..
цитирайзащото може да съм изпуснала нещо съществено :)))))))))
цитирай
27.
анонимен -
/blabla789/ не съм искала да те н...
17.06.2011 00:50
17.06.2011 00:50
/blabla789/ не съм искала да те нападам :) ако така е прозвучало съжелявам
цитирайно непрекъснато си задавам въпроси ? и се опитвам да им намеря отговорите пък така хубаво се заговорихме тук !
цитирай
29.
анонимен -
/blabla789/ Aми. . знам ли. . кое е ...
17.06.2011 00:58
17.06.2011 00:58
/blabla789/ Aми .. знам ли .. кое е най важното ... да бъдем себе си , да подреждаме приоритетите си , да уважаваме и ценим хората които чувстваме близки , .... Май най важнното е да бъдем хора ... и най - трудното като че ли :)
цитирайно пък аз мисля че ако обичаме хората такива каквито са и им прощаваме и говоря не само за близките а въобще за хората това е най - важното!:))))
цитирайи изгледай клипчето дето съм го качила в блогрола!:))))))) сигурна съм че ще ти хареса!
цитирай
32.
анонимен -
добротаата трябва винаги да е ов...
17.06.2011 01:17
17.06.2011 01:17
добротаата трябва винаги да е овладяна в граници за да не се превърне в слабост с която да залоупотребяват ... Прошката понякога е слабост въпреки че казват : най трудно е да простиш ... Но пък човек може да те обиди или нарани само ако му позволиш :)) Всеки сам избира кръгът от приятели и избирателно допуска хора близко до себе си , ако живееш с идеята че мнението на останалите не е от значение тогава ..... абе тогава си ПИЧ :)
цитирай
33.
анонимен -
/blabla789/ и горния коментар е от ...
17.06.2011 01:18
17.06.2011 01:18
/blabla789/ и горния коментар е от мен ! :)
цитирайанонимен написа:
Върни се в училище - правописът ти е отвратителен. Даже още по-отвратително ще е, ако си зрял човек. Няма нищо по-отблъскващо от неграмотни хора над 25-30 години.
Отношението ти и подхода с който се опитваш да завържеш разговор - те са отвратителни. Щом не ти харесва , просто спри да четеш. Отблъскващи са хора, които се чудят как и с кого да се заяждат.
35.
kaktuscho -
явно си заслужава, заради т. 5 :))))
17.06.2011 08:29
17.06.2011 08:29
явно си заслужава, заради т.5 :))))
цитирай
36.
fuckoff -
Аз понеже нали да аха амии. . . да о...
17.06.2011 10:11
17.06.2011 10:11
Аз понеже нали да аха амии... да опитам...и тряяяс. На пода. Пълен ташак дами и господа. И най-интересното е, че взех кардинални решения за живота си от това ми общуване в интернет, пълен забивантос! Не съжалявам естествено, защото така е трябвало да стане, нямаше да съм тук и сега, имам впредвид на мястото, в което се намирам реално и нямаше да общувам с хората, с които общувам в момента. Най-тъпото от цялата виртуална дандания е, че като те залее чистата и ясна истина застанеш сама със себе си на масата без никъв комп пред теб осъзнаваш, че онова живото, което е трябвало да бъде срещу теб са някви мегабайти фалшива информация, която някой е използвал да си поиграйка бре, щот му било скууууучно, щот за него думите ей така са само думички и що пък не? А защо пък не? Нали има патки да му се връзват! Вместо да ти пише- искам да те изчукам за веднъж, (ако може и ако пуснеш и ако ми хареса и ако съм закъсал....мое и повече, нъл?) онзи ти разпраааая думички от рода на онези дето се вкарва О-ту и Б-ту и се опитва да те натика в листата си с още нам си колко ей такива о-та и б-та. Обичам та мааааа! Милооооуууу! Абе що не си береш сливите виртуални и се пробваш на по-лесни мишенки, а?! После бил наранен... Та такива виртуални истории.
Няма ли жив глас, няма ли жив контакт, няма ли реално – фак оф на такива истории. Не си губете времето. И не взимайте нещата твърде насериозно. Пропука ли се нещо, видите ли, че нещата не се случват реално – И ЗАТОВА НЯМА НЯКАКВА логична, тежка или каквато и да е истина или факт, който ти е ЯСЕН, за който открито се говори, за който и двамата са наясно много много добре...мани ги тези виртуални плешиви истории.
Късмет на заблудените.
цитирайНяма ли жив глас, няма ли жив контакт, няма ли реално – фак оф на такива истории. Не си губете времето. И не взимайте нещата твърде насериозно. Пропука ли се нещо, видите ли, че нещата не се случват реално – И ЗАТОВА НЯМА НЯКАКВА логична, тежка или каквато и да е истина или факт, който ти е ЯСЕН, за който открито се говори, за който и двамата са наясно много много добре...мани ги тези виртуални плешиви истории.
Късмет на заблудените.
1 до 10 - Няма как да се стигне до (пиип)*бане
цитирай
38.
kaktuscho -
:))))
17.06.2011 10:39
17.06.2011 10:39
:))))
цитирай
39.
eksplozia -
бла бла знаеш ли каква невероятна сила изпитва човек който вече се е научил да прощава!Научиш ли този урок и ставаш един Самсон,силата е с теб както се казва в
17.06.2011 11:18
17.06.2011 11:18
анонимен написа:
добротаата трябва винаги да е овладяна в граници за да не се превърне в слабост с която да залоупотребяват ... Прошката понякога е слабост въпреки че казват : най трудно е да простиш ... Но пък човек може да те обиди или нарани само ако му позволиш :)) Всеки сам избира кръгът от приятели и избирателно допуска хора близко до себе си , ако живееш с идеята че мнението на останалите не е от значение тогава ..... абе тогава си ПИЧ :)
това клипче го мятам тук специално за тебе
http://www.youtube.com/watch?v=uSiLVGwmXQE
даже ей сега ще го постна!:)
цитирайhttp://www.youtube.com/watch?v=uSiLVGwmXQE
даже ей сега ще го постна!:)
eksplozia написа:
анонимен написа:
добротаата трябва винаги да е овладяна в граници за да не се превърне в слабост с която да залоупотребяват ... Прошката понякога е слабост въпреки че казват : най трудно е да простиш ... Но пък човек може да те обиди или нарани само ако му позволиш :)) Всеки сам избира кръгът от приятели и избирателно допуска хора близко до себе си , ако живееш с идеята че мнението на останалите не е от значение тогава ..... абе тогава си ПИЧ :)
ставаш НЕДОСЕГАЕМ както искаш го разбирай това!:)Но опитай!:)))))))
42.
eksplozia -
Феникс има голяма опастност да се влюбя в теб виртуално хахахахахахаахахаахахх
17.06.2011 11:25
17.06.2011 11:25
phoenix2000 написа:
1 до 10 - Няма как да се стигне до (пиип)*бане
" Виртуалната любов е ЗАПАРТЪК!" - То и реалната не е по- различна. Докато не се поевят житейските препятствия и ни поставят в патови състояния едва ли бихме показали истинската си същност.
цитирайДа на мен ме се е случвало даден човек да ми каже, че е влюбен в мен дори без да ме е виждал. Само през skype човека успял да се влюби в мене ... което ме остави без думи когато ги чух :D
За мен не е възможно любовта да бъде виртуална.
цитирайЗа мен не е възможно любовта да бъде виртуална.
45.
hristo27 -
Нещо като айран без кисело мляко, ...
17.06.2011 13:30
17.06.2011 13:30
Нещо като айран без кисело мляко, нали? :)))))))
цитирайв моя живот се случи такава любов дето и във филмите я няма не виртуална истинска, съвсем реална! Така че само си отваряй очите да не я изпуснеш в твоя живот!:))))))))))
цитирайинтересното на нета е че някак като че ли усилва емоциите !
цитирайХристо понякога чаша студена вода е доста по ценна от всичко друго на света!:))))))))
цитирайeksplozia написа:
в моя живот се случи такава любов дето и във филмите я няма не виртуална истинска, съвсем реална! Така че само си отваряй очите да не я изпуснеш в твоя живот!:))))))))))
..................................
Обещавам!....;)
ще се зарадвам много когато ми напишеш че си я намерила!:)))))))))
цитирай.
цитирайБлагодаря за оценката!:))))))) И ще се радвам да чуя и твоето мнение!
цитирайИма виртуална самоизмама. Ако наистина има интерес нещата се пренасят в реала. Така че виртуалността е просто начална точка.
цитирайв нет пространството мога да цитирам съвсем реални случки с хора които са преживели страхотни страдания заради само и чисто виртуални любови :((((((((( а вече след две години забелязвам че се създаде и една особена порода мъже и жени в нета за които тази "любов" се е превърнала в зависимост и то със силата на наркомания.Те търсят и си намират жертви които да подвеждат и да използват за задоволяване на собствената си страст и когато им омръзне обекта го захвърлят през борда!
цитирайно това не е любов, а чиста самоизмама.
цитирайа измама и манипулация на тези за които писах по горе!
цитирайте за какво мислиш, че го правят? За да си поддържат тяхната лична самоизмама. Нещо, което да подхранва тяхната "наркомания" за фалшиво щастие.
цитирайговорим за едно и също но мен дълбоко ме възмущава че за да задоволят собствената си зависимост употребяват други хора без да имат никаква отговорност за това !!!
цитирайса пълнолетни, сами си носят отговорността, че им се вържат на акъла. Не мисля, че е задължително, нито пишат неизвинени в разните му сайтове. Всеки сам си е отговорен за постъпките.
цитирайкато навършим пълнолетие отговаряме за постъпките си - това е така, но въпроса ми е следния.Тези хора нанасяйки вреда на други хора с поведението си къде и каква отговорност носят - защото точно това писах в предишния си коментар , че могат да нанасят вреда без да има последствия за тях!Когато някой влезе в къщата ти и те убие полицията го издирва и арестува, съда го осъжда! А тези хора за които говоря само сменят ника и продължават да наняст вреди!
цитирай
61.
fuckoff -
като навършим пълнолетие отгов...
17.06.2011 17:43
17.06.2011 17:43
eksplozia написа:
като навършим пълнолетие отговаряме за постъпките си - това е така, но въпроса ми е следния.Тези хора нанасяйки вреда на други хора с поведението си къде и каква отговорност носят - защото точно това писах в предишния си коментар , че могат да нанасят вреда без да има последствия за тях!Когато някой влезе в къщата ти и те убие полицията го издирва и арестува, съда го осъжда! А тези хора за които говоря само сменят ника и продължават да наняст вреди!
какви вреди бре, пиленце? Мистър Скучно ми е, да са почеша идея си няма какво прави, същото е примерно и това, което ти правиш да речем като пишеш... какви вреди? Компа ли ти навреди? Усещаш ли колко е абсурдна ситуацията? Вреди за глупостта си, за собствената ти глупост, че си се подвела или си се подвел? Като общуваш преценяваш какво можеш да загубиш, няма значение дали е материално или не. Каквото си вложил пред екрана това ще загубиш. И ако щеш ми вярвай, по-добре да те излъже и да те прецака нормален жив човек отколкото някакво подобие на същество, което се мисли, че има душа в себе си. Това пак е моята преценка за нещата. Пък, ако го видиш и на живо...картинката става много много много много много жалка.
пиша заради много хора които си задават тези въпроси и търсят отговора им, а пък тези отношения са доста нови и би трябвало да ги разискваме нали? Няма да цитирам една досадно известна крилата фраза за спора и истината!:)))))))))))
цитирай
63.
borjanmljakov -
Твърде съм развълнуван от темата за да кажа каквото и да било по същество,
17.06.2011 20:17
17.06.2011 20:17
но приветствам дискусията и участниците в нея. Много ми хареса христовия каламбур за айрана без кисело мляко с многото усмивки след това.
цитирайохлади страстите и пиши.Сигурна съм , че имаш много да кажеш! :))))))
цитирай
65.
анонимен -
И защо е цялата тая шумотевица бе,
17.06.2011 21:51
17.06.2011 21:51
ами просто се влюби в мен и материализирай тия мисли, сега са без никакъв смисъл.
Влюбвай се, а не разтягай локуми.
цитирайВлюбвай се, а не разтягай локуми.
щях веднага да се влюбя в тебе но вече съм влюбена - в ТЕБЕ!!!!!! :)))))))))))
цитирайВиртуална любов
Любов, зачената преди да си разбрал
отсреща кой стои и как изглежда.
В море от думи да потънеш цял
и за изплуване да не таиш надежда...
Преди ръцете да са се докоснали,
мечти една във друга да се вплитат.
Преди да са се срещнали очите,
лъчи от щастие венец да сплитат!
Любов, покълнала във виртуалното,
до вчера безнадеждна. Платонична.
Днес разцъфтяваш пламенна в реалността.
Нетърпелива, жадна, романтична...
Да бъде!
Благославям!
И напътствам:
Пазете се! От себе си най-вече!
Бутон за редактиране тук няма
за думите, в момент на гняв изречени!
Да бъде!
Благославям ви!
И моля се:
Когато времето натрупа дните
и прекипи страстта, да не решите,
че туй е краят...
Знайте, ще сгрешите!
Не сливането на телата е любов...
ЛЮБОВ
е сливането
на душите!
п.п. Коментарите в този постинг http://mamas.blog.bg/poezia/2009/08/15/virtualna-liubov.380496 разкриват и историята на написването, и моето мнение по въпроса.
цитирайЛюбов, зачената преди да си разбрал
отсреща кой стои и как изглежда.
В море от думи да потънеш цял
и за изплуване да не таиш надежда...
Преди ръцете да са се докоснали,
мечти една във друга да се вплитат.
Преди да са се срещнали очите,
лъчи от щастие венец да сплитат!
Любов, покълнала във виртуалното,
до вчера безнадеждна. Платонична.
Днес разцъфтяваш пламенна в реалността.
Нетърпелива, жадна, романтична...
Да бъде!
Благославям!
И напътствам:
Пазете се! От себе си най-вече!
Бутон за редактиране тук няма
за думите, в момент на гняв изречени!
Да бъде!
Благославям ви!
И моля се:
Когато времето натрупа дните
и прекипи страстта, да не решите,
че туй е краят...
Знайте, ще сгрешите!
Не сливането на телата е любов...
ЛЮБОВ
е сливането
на душите!
п.п. Коментарите в този постинг http://mamas.blog.bg/poezia/2009/08/15/virtualna-liubov.380496 разкриват и историята на написването, и моето мнение по въпроса.
за оригиналния коментар!:)))))) Направи ми страхотно удоволствие да го прочета! И продължавам да си мисля , че има още страшно много неща които могат да се кажат по въпроса!
цитирайей това е виртуалната любов за мен. Липсата на внимание от реалните околни, те кара да се забиеш във виртуала, да се отъркаляш хубаво във комплиментите, които ръси индивида, от другата страна на монитора и да си докажеш, че всъщност си значима личност. И докато си почесваш Его-то, станало така, че си загубил и малкото приятели, които имаш.....
цитирайеееееее страшно ме изкефи твоя коментар!!!!!! :)))))) точно така е абсолютно прав си!
това е едно от нещата което ме накара да напиша горния текст , а всъщност страшно много ми се искаше да говорим за тези неща за да може всеки един от нас да си подреди приоритетите и да не се превръщаме в роби на виртуала! :)))))
цитирайтова е едно от нещата което ме накара да напиша горния текст , а всъщност страшно много ми се искаше да говорим за тези неща за да може всеки един от нас да си подреди приоритетите и да не се превръщаме в роби на виртуала! :)))))
Всъщност съм жена ;)
И аз много съм мислила по въпроса, имало е и залитания, признавам, но след толкова блъскане на дебелата ми кратуна, избягвам да се сближавам с виртуални персони, гледам си реалния живот и му се наслаждавам....сега е едно красиво лято в Канада, обикаляме по реки и езера....как виртуала може да се сравни с усещането на живия живот?
цитирайИ аз много съм мислила по въпроса, имало е и залитания, признавам, но след толкова блъскане на дебелата ми кратуна, избягвам да се сближавам с виртуални персони, гледам си реалния живот и му се наслаждавам....сега е едно красиво лято в Канада, обикаляме по реки и езера....как виртуала може да се сравни с усещането на живия живот?
еййййй завиждам ти! От снимки които съм гледала природата в Канада е прекрасна! Радвам се че ти имаш възможността да замениш виртуала с реалност.Но напоследък си мисля как българина вече е толкова икономически зле че не може да си позволи реалност защото за нея трябват пари и замества реала със сурогата на виртуала защото се е свил в къщи пред монитора и единственото удоволствие което много хора могат да си позволят е само това !
цитирайАбсолютно си права! Това е истината, но...и не точно! Не мисли, че интернет увлечението, по-скоро интернет манията е запазената марка на българина, не! Уверявам те, че тук положението е в пъти по-сериозно, нищо че си имаме природа, ресурси и средства...тук ФБ е религия и поклонниците й са милиони фанатици :)))
цитирайче българина е зависим от нета колкото че сега просто няма и и не може да го замени с нищо друго защото му липсват парите за другото! А пък е гот че ти почна разказ как е в Канада по този повод защото така ще можем да се съизмерим къде сме ние - зависими или не!
цитирайзависими - addicted, независимо от възраст, пол, социално положение...Важното е да анализираш приоритетите си и да решиш кое има по-голямо значение - бира с приятели или вманиачено цъкане из Нета, сакън да не изтървем нещо :)))
цитирайсъвместят стига да имаш мярка и в бирата и в нета!:))))))))))
цитирай
77.
анонимен -
buy generic cialis 547 12124
26.10.2012 08:21
26.10.2012 08:21
<a href=http://buycialisonlinesafe.com/#6362>buy cialis</a> - <a href=http://buycialisonlinesafe.com/#9894>buy cialis</a> , http://buycialisonlinesafe.com/#4150 buy cialis online
цитирайТърсене
За този блог
Гласове: 1517