Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.10.2012 15:32 - Няколко прозореца и две гледни точки
Автор: eksplozia Категория: Изкуство   
Прочетен: 5798 Коментари: 24 Гласове:
11

Последна промяна: 17.10.2012 15:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


                            Преди известно време публикувах тук няколко снимки на прозорци от София. Оказа се, че това не е само моя любима тема. Още един съблогър  е снимал с много вдъхновение и майсторство някои от тях. Хрумна ми, че ще бъде интересно да пуснем снимките си в един и същи постинг. Представям на вашето внимание нашите снимки. Мисля , че и на вас ще ви бъде интересно:)))) Започвам с неговата , а след това ще следва моята!



                                                                           miuenski

 image

image


miuenski


image



image

                                                                      miuenski


image



image


miuenski


image



image



miuenski



image



image


 



Гласувай:
13



1. анонимен - супер!
17.10.2012 15:41
аз пуснах моите прозорци за "познаване", но засега няма желаещи за наградата : )

а тук сме (по скоро аз, де) допуснали една грешка... остава си като задачка : )
цитирай
2. jabalka - Привет Експ.!
17.10.2012 15:43
Ами доста интересно ми беше...направо любопитно - провокация която много ме зарадва! Поздрави и най- добри пожелания и за двамата! :)))


П.П. Последната снимка на miuenski пък ме подсети да ти напомня за една Нощна София...хм..:)))
цитирай
3. helloworld - :)))))))))))))
17.10.2012 15:44
Ха сега де !!! Сега има да мисляяяяяяя коя е грешката!:))))))))
цитирай
4. анонимен - Експлозия, имате сериозни проб...
17.10.2012 15:46
Експлозия,имате сериозни проблеми с храносмилателния апарат, най-общо казано,дано знаете.
цитирай
5. helloworld - jabalka
17.10.2012 15:59
За една нощна София ми трябва приятна компания:))) ще поканя теб и miuenski:))))))
цитирай
6. helloworld - как позна??????
17.10.2012 16:00
анонимен написа:
Експлозия,имате сериозни проблеми с храносмилателния апарат, най-общо казано,дано знаете.


изумена съм от твои гадателски способности:))))))))))
цитирай
7. lidis - Eksplozia Не се заблуждавайте, че това се нарича снимки!
17.10.2012 16:53
Смятате ли, че снимките ви са на ниво, тъй като аз виждам доста фрапиращи груби грешки в тях ... които всек разбиращ от фотография би забелязал веднага от едно мерване с окото.
Съвсем добронамерено.
С поздрав Лидия
цитирай
8. eksplozia - lidis
17.10.2012 17:04
всеки има правото да ги възприема както на него му харесва - някои хора като снимки други като лилави крави:))))) съвсем добронамерено:))))))))) с поздрав Рада
цитирай
9. miuenski - eksplozia
17.10.2012 17:47
как смееш да публикуваш нещо, което може да прилича на фотография?
каква наглост да го сложиш в категория изкуство?
кое ти даде право да сложиш тагове изкуство и фотография?
не знаеш ли, че право на това има само Северната Кралица?
АКО, повтарям АКО някой има право да прави такива неща, то той ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трябва да изпрати незначителните си опити за фотография на въпросната Кралица за одобрение ПРЕДВАРИТЕЛНО, като преди това изрично я предупреди какво и предстои да види, за да не омърси Северният и поглед дори и с едно мерване!
цитирай
10. jabalka - Привет Р. !
17.10.2012 17:54
Изключително съм изкушена от предложението ти...!
Комплимент към мен и приятелски жест - обезателно ще направя справка с графика и пътеките на вятъра с който се гоним тези дни за свободна вечер!
До тогава, най- хубави емоции и приятелски поздрави!:))
цитирай
11. eksplozia - ИМАМ АБСОЛЮТНО ВСИЧКИ ПРАВА ДА ПУБУЛИКУВАМ ТУК КАКВОТО СМЕТНА ЗА ДОБРЕ!!!
17.10.2012 20:12
miuenski написа:
как смееш да публикуваш нещо, което може да прилича на фотография?
каква наглост да го сложиш в категория изкуство?
кое ти даде право да сложиш тагове изкуство и фотография?
не знаеш ли, че право на това има само Северната Кралица?
АКО, повтарям АКО някой има право да прави такива неща, то той ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трябва да изпрати незначителните си опити за фотография на въпросната Кралица за одобрение ПРЕДВАРИТЕЛНО, като преди това изрично я предупреди какво и предстои да види, за да не омърси Северният и поглед дори и с едно мерване!

И ВСИЧКИ ОСТАНАЛИ СЪЩО !!! АКО НЕЩО НА НЯКОЙ НЕ МУ ХАРЕСВА ТОВА СЪЩО СИ Е НЕГОВО ПРАВО!!! ХАХАХАХАХАХАХХА АЗ ЩЕ ПРОДЪЛЖА ДА СЕ СМЕЯ ОБАЧЕ, ЗАЩОТО НА ТОВА ИМАМ НАЙ-ГОЛЯМО ПРАВО!!!
цитирай
12. eksplozia - jabalka
17.10.2012 20:17
ако само вятъра е проблема аз съм повелителка на времето и ще го поканя и него да дойде с нас:)))) а аз съвсем сериозно говоря за една вечерна разходка из София:)))))
цитирай
13. faktifakti - Ах тези прекрасни прозорци.
17.10.2012 20:44
Поздрави.
цитирай
14. анонимен - Експлозия, имате сериозни проб...
18.10.2012 00:08
helloworld написа:
анонимен написа:
Експлозия,имате сериозни проблеми с храносмилателния апарат, най-общо казано,дано знаете.


изумена съм от твои гадателски способности:))))))))))


Мдам,още лош дъх,жлъчно-каменна болест,запек и недобре работещ черен дроб.Не гадая-гледам!
цитирай
15. eleronia - Поздрави на съавторите
18.10.2012 07:41
за чудесната хрумка:)Поздрави на теб персонално за това,че приемаш спокойно всяка гадост,която може да се излее от нищото...;)Сега ми хрумват порои от думи в стил Песталоци и МаГаренко,но в следващия момент си давам сметка,че не си струва и ще последвам усмивката ти с още една- ;)))))))) Ако има още лилави крави-давай ги насам;))DDD
цитирай
16. eksplozia - интересни са нали? :))))
18.10.2012 10:15
faktifakti написа:
Поздрави.


и ние с Миленски така мислим за това и ги снимаме:)))
цитирай
17. eksplozia - оххххххх КОЛКО МИ ОСТАВА ДА ЖИВЕЯ ОЩЕ?????????!!!!!!!!!!!!
18.10.2012 10:16
анонимен написа:
helloworld написа:
анонимен написа:
Експлозия,имате сериозни проблеми с храносмилателния апарат, най-общо казано,дано знаете.


изумена съм от твои гадателски способности:))))))))))


Мдам,още лош дъх,жлъчно-каменна болест,запек и недобре работещ черен дроб.Не гадая-гледам!

цитирай
18. eksplozia - както се забелязва от последните статистики .......
18.10.2012 10:18
eleronia написа:
за чудесната хрумка:)Поздрави на теб персонално за това,че приемаш спокойно всяка гадост,която може да се излее от нищото...;)Сега ми хрумват порои от думи в стил Песталоци и МаГаренко,но в следващия момент си давам сметка,че не си струва и ще последвам усмивката ти с още една- ;)))))))) Ако има още лилави крави-давай ги насам;))DDD


май лилавите крави не са много :))))))))) иначе щяхме да се прегръщаме !!!:))))))
цитирай
19. martiniki - Много хубави снимки -
18.10.2012 10:33
поздрави! Шагал и Магрит са любимите ми художници, поглеждащи често през прозорец - повечето прозорци в картините изобщо са поглед отвътре - навън
http://www.liveinternet.ru/users/2010239/post105966259/
прозорецът е деликатната връзка с външния свят, той отделя, разкривайки. Вратата може да се затръшне, опитай да затръшнеш прозорец...Винаги са ме привличали светлинките на нощните прозорци, носят неподражаем уют, особено когато навън е студено, когато е зима...
цитирай
20. eksplozia - martinik
18.10.2012 10:52
:))))))) страхотно съвпадение на любими художници :))) профила ми в ю тюб е илюстриран с една картина на Магрит, която удивително предсказва бъдещето - имам предвид виртуалното общуване !!! и ще направя нощни снимки - обещала съм вече на ябълката, а ако Миленски се присъедини и в това начинание ще е още по-интересно:)))))
цитирай
21. анонимен - аз даже съм готов : )
18.10.2012 11:13
eksplozia написа:
:))))))) страхотно съвпадение на любими художници :))) профила ми в ю тюб е илюстриран с една картина на Магрит, която удивително предсказва бъдещето - имам предвид виртуалното общуване !!! и ще направя нощни снимки - обещала съм вече на ябълката, а ако Миленски се присъедини и в това начинание ще е още по-интересно:)))))

цитирай
22. eksplozia - :))))))))))) кога ?
18.10.2012 11:26
анонимен написа:
eksplozia написа:
:))))))) страхотно съвпадение на любими художници :))) профила ми в ю тюб е илюстриран с една картина на Магрит, която удивително предсказва бъдещето - имам предвид виртуалното общуване !!! и ще направя нощни снимки - обещала съм вече на ябълката, а ако Миленски се присъедини и в това начинание ще е още по-интересно:)))))


цитирай
23. анонимен - аз, miuenski
18.10.2012 11:46
аз даже съм готов с постинга "нощна София" : )
цитирай
24. eksplozia - аз вече бях там:))))))))
18.10.2012 11:59
анонимен написа:
аз даже съм готов с постинга "нощна София" : )


и снимките ти са прекрасни :))) препоръчвам ги на всички:)))))
цитирай
25. анонимен - Експлозия, имате сериозни проб...
18.10.2012 15:58
eksplozia написа:
анонимен написа:
helloworld написа:
анонимен написа:
Експлозия,имате сериозни проблеми с храносмилателния апарат, най-общо казано,дано знаете.


изумена съм от твои гадателски способности:))))))))))


Мдам,още лош дъх,жлъчно-каменна болест,запек и недобре работещ черен дроб.Не гадая-гледам!



Споко,колкото духът ти позволи:)Казах ти това за да знаеш,че върху нас дават своето отражение вътрешните ни ,,светове"-мисли,помисли,амбиции и реални възможности.Когато са в противоречие с ,,вътрешния" ни уют и ,,можене"идват здравословните проблеми.Точка,който разбрал,разбрал!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eksplozia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 574943
Постинги: 136
Коментари: 1635
Гласове: 1517
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930