Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.10.2012 17:57 - Сребърно синята ми болка
Автор: eksplozia Категория: Поезия   
Прочетен: 6112 Коментари: 23 Гласове:
13

Последна промяна: 08.10.2012 23:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                             

            image

 

        


         Възглавницата пази твоя аромат
         под нея въздишките ми скрити
         говорят с луната!

         В чашата искри самотно
         виното червено и споделя
         със звездите!

         Свещта потрепва, но не гасне,
         със любовта говори тя
         на езика си потаен!

         А утрото настъпва с розова заря,
         кървящо е  раненото сърце
         спомени събира парченце по парче!
         

        







Гласувай:
13



1. eksplozia - :))))))
08.10.2012 17:58
в ю тюб няма клип със звук от тишина за това този пост е без клип:)))))))
цитирай
2. eksplozia - запълних тишината......
08.10.2012 23:24
с това огненочервено, изгарящо сърцето кубинско болеро:))))))))))
цитирай
3. анонимен - Бреи, Експлозивна и ти прописа с...
09.10.2012 09:38
Бреи , Експлозивна и ти прописа стихове ! :)))
Добре , добре , хубава е тази зараза , ама не забравяи и фотографята , ок ?! :)
Хареса ми тази възглавнитса със стари отпе4атъци . Хубаво е !
цитирай
4. karaiany - Бреи, Експлозивна и ти прописа с...
09.10.2012 10:00
анонимен написа:
Бреи , Експлозивна и ти прописа стихове ! :)))
Добре , добре , хубава е тази зараза , ама не забравяи и фотографята , ок ?! :)
Хареса ми тази възглавнитса със стари отпе4атъци . Хубаво е !

Анонимнят съм аз - karaiany :)))
цитирай
5. jabalka - Добро утро и от мен!
09.10.2012 10:21
Послушах и пак ще дойда за да възприема всичкото!
Болерото винаги е подходящо дори за сребро и тъга, най малкото отключва - носталгична тъга!
Всъщност този танц е тъжно - красив!
Поздрави! :))
цитирай
6. faktifakti - Луната е добър събеседник, когато се чувстваме самотни.
09.10.2012 10:51
под нея въздишките ми скрити
говорят с луната! - красива картина от думи .
цитирай
7. eksplozia - то писането на стихове не е от днес:))))
09.10.2012 10:54
анонимен написа:
Бреи , Експлозивна и ти прописа стихове ! :)))
Добре , добре , хубава е тази зараза , ама не забравяи и фотографята , ок ?! :)
Хареса ми тази възглавнитса със стари отпе4атъци . Хубаво е !


но за поезията нямам никакви претенции - отвреме навреме нещо изпълзява от някъде и иска да бъде написано, но това е сравнително рядко и слава Богу, за да не тормозя хората да го четат:))))
цитирай
8. eksplozia - jabalka
09.10.2012 10:55
Добро и слънчево да е !!!:)))) много ме впечатли тази песен снощи и още я нося в себе си!
цитирай
9. eksplozia - faktifakti
09.10.2012 10:56
признавам си - мразя луната!!! тя винаги ми причинява безсъние и тревожност! обаче тук сама си дойде и се намести някак :)))))
цитирай
10. jabalka - Тя е приятна зараза...ако мога така да кажа!:)))
09.10.2012 13:17
eksplozia написа:
Добро и слънчево да е !!!:)))) много ме впечатли тази песен снощи и още я нося в себе си!

цитирай
11. eksplozia - jabalka
09.10.2012 13:32
заразите биват всякакви:))))
цитирай
12. karaiany - Бреи, Експлозивна и ти прописа с...
09.10.2012 13:52
eksplozia написа:
анонимен написа:
Бреи , Експлозивна и ти прописа стихове ! :)))
Добре , добре , хубава е тази зараза , ама не забравяи и фотографята , ок ?! :)
Хареса ми тази възглавнитса със стари отпе4атъци . Хубаво е !


но за поезията нямам никакви претенции - отвреме навреме нещо изпълзява от някъде и иска да бъде написано, но това е сравнително рядко и слава Богу, за да не тормозя хората да го четат:))))

Точно така . В никакъв случаи да не го спираш !
Много хубаво се е получило ! Хареса ми ! :)
цитирай
13. jabalka - И аз казвам това...
09.10.2012 14:26
Много хубаво се е получило:
- "...Свещта потрепва, но не гасне,
със любовта говори тя
на езика си потаен!..."
Хей , знаеш ли , че това просветляване в облака е като пламък на небето в синьо...!?!
цитирай
14. eksplozia - благодаря !!!:)))))
09.10.2012 14:45
karaiany написа:
eksplozia написа:
анонимен написа:
Бреи , Експлозивна и ти прописа стихове ! :)))
Добре , добре , хубава е тази зараза , ама не забравяи и фотографята , ок ?! :)
Хареса ми тази възглавнитса със стари отпе4атъци . Хубаво е !


но за поезията нямам никакви претенции - отвреме навреме нещо изпълзява от някъде и иска да бъде написано, но това е сравнително рядко и слава Богу, за да не тормозя хората да го четат:))))

Точно така . В никакъв случаи да не го спираш !
Много хубаво се е получило ! Хареса ми ! :)


тук съм гръмнала като една малка пиратка! :)))) не много силно, но с много пушек и дим:))))
цитирай
15. eksplozia - ей за това я сложих тази снимка тук - защото е като син огън:)))) студен, но огън:))))
09.10.2012 14:46
jabalka написа:
Много хубаво се е получило:
- "...Свещта потрепва, но не гасне,
със любовта говори тя
на езика си потаен!..."
Хей , знаеш ли , че това просветляване в облака е като пламък на небето в синьо...!?!

цитирай
16. jabalka - Сега те разкрих...
09.10.2012 18:52
Приятно плуване в синята ти ладия- без тъга , само събрала парченцата спомени!
Поздрави Р.!
цитирай
17. eleronia - *-в ю тюб няма клип със звук от тишина за това този пост е без клип:)))))))*
09.10.2012 20:33
Всеки клип,на който спреш звука-е звук на тишината;))).Видях Арманд Асанте и...Бандерас ряпа да яде;)).Пак тъга...сребърно-синя...*кървящо е раненото сърце
*ми е малко клиширано,ама какво ли разбирам аз от поезия;)Важното е,че щом те напъва-непременно пиши:)Тъкмо ще станем двама без претенции;P
цитирай
18. eksplozia - хахахахах къде си си загубила чуството за хумор бе моме???? чудесно е че все пак разбрах къде е тишината:)))))
09.10.2012 21:15
eleronia написа:
Всеки клип,на който спреш звука-е звук на тишината;))).Видях Арманд Асанте и...Бандерас ряпа да яде;)).Пак тъга...сребърно-синя...*кървящо е раненото сърце
*ми е малко клиширано,ама какво ли разбирам аз от поезия;)Важното е,че щом те напъва-непременно пиши:)Тъкмо ще станем двама без претенции;P

Добре, че беше Арманд Асанте....:)))) и добре, че не съм ти в ръчичките, че с тези постоянни критики ще получа синдром на недостатъчно самочувствие:)))) обаче ще се оплача на американските институции за защита правата на човека и ти ще видиш тогава:))))))))))

цитирай
19. eleronia - :)DDD
09.10.2012 22:07
По-близо от американските институции е само арменският поп:)Реви,чадо на него:)D
цитирай
20. eksplozia - eleronia
09.10.2012 23:01
аз при него съм с връзки:))))))) за заслуги:)))))))))
цитирай
21. miuenski - много библейско внушение! (сни...
10.10.2012 09:40
много библейско внушение! (снимката)
цитирай
22. eksplozia - miuenski
10.10.2012 10:47
прав си :))))) тогава когато я направих тази снимка може би наистина Господ ми пращаше послание!!!:)))))
цитирай
23. анонимен - GfowYZVbkJbwcnGrV
27.10.2012 17:30
9504zW <a href="http://kqwngztiqwte.com/">kqwngztiqwte</a>, [url=http://txqkegoodxet.com/]txqkegoodxet[/url], [link=http://ngerpbllkrkd.com/]ngerpbllkrkd[/link], http://sihvhpjyzjhn.com/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eksplozia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 575078
Постинги: 136
Коментари: 1635
Гласове: 1517
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930