Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.12.2012 22:18 - Горда съм, че познавам тези хора!!!!
Автор: eksplozia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6924 Коментари: 19 Гласове:
18

Последна промяна: 18.12.2012 00:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                

                       

                Не знам как да започна този текст. Всички, които ме познават знаят колко рядко загубвам дар слово! Но след последните събития нито една дума не ми се струва достатъчно изразителна!!!

Първо искам да ви разкажа с по едно-две изречения за всеки един поотделно от тези които съм изброила в предишния си постинг. - те всички са съвсем обикновени хора, между тях няма VIP , нито STARS , нито Биг Брадъри! Само едно пояснение - в списъка съм ги подредила не по заслуги, а по времето в което са се включили. Според мен всички те еднакво заслужават всички адмирации които сме способни да им дадем.

           Светлето - както тя сама казва - "Мен такива съдби трудно могат да ме развълнуват!" Не й вярвайте!!! Зад всичките тези приказки стои една силна и много интелигентна жена, която просто е толкова чувствителна, че веднага ще се изправи до вас, когато вие страдате и ще ви даде много повече отколкото дори си мисли, че може!
            Веско - мъж в разцвета на силите си, както казва Карлсон. Мил, добър и чудесен!!! В секундата, в която се появи дори само една следа от сълзица в края на окото ви и е готов да се втурне,за да я пресуши! Огромното му сърце е пълно с топлина и обич!
            Тонко или както всички ние се обръщаме към него - Китов! Умен, ерудиран, преводач от немски и английски, здраво стъпил на земята, по професия ветеринар и може би точно защото като доктор държи в ръцете си живота и се бори за него знае и неговата цена! Не ме остави дори да му разкажа за Райка, прекъсна ме и каза - "Пращам! Кажи къде и кога!"
             Данчо - адски мрази да му викам детенце!:)))) И сега ще се разсърди!:)))) Студент втора година макроикономика. В неговите джобчета освен ръцете му няма нищо кой знае колко и какво. Даде почти последните си парички с радост! Обичам те, Дани, защото такива деца като тебе ми правят деня слънчев и щастлив!
             Лъчо - мъж от този модел дето не се плаши от огъня, а минава през него! Не познава Райка нито до този момент беше чувал за нея, но това не му попречи да се присъедини към нас защото има голямо и милосърдно сърце!
             Янето - на средна възраст, хубава и чаровна котелка! Корените са си корени - не е случайно, че нейния град е люлка на Възраждането и има толкова много прочути съграждани, които са дали мило и драго за България! Тя не пада по-долу от тях!
              Емо - влиза при мен да играем! Играем с никове. Не се познаваме, не си знаем имената, дори не сме играли достатъчно, за да се поопознаем дори и бегло. Аз го питам - "Така като ме "гледаш" / той не може да ме види никъде, само пишем / имаш ли ми доверие?" Той - "Да, абсолютно! " Това не беше шега! И аз и той говорехме сериозно. " Щом е за Райка веднага! Тя заслужава!" В последствие се запознахме и аз разбрах, че той от няколко години й помага съвсем безкористно и безвъзмездно.
              Тишо и Вихрен - две ама наистина деца, но със големи сърца! Кротки, съвестни, отговорни, отличници! Братчета! Когато едното прави добро другото не остава по-назад!
               Юлето - много добра и талантлива художничка! Днес на обед като чу за новата идея веднага каза - "Ама аз мога всеки месец да отделям по-малко от заплатата!"
               Васил - толкова много се радвам на това, че този случай ни даде възможност да се запознаем. Тук в блога има много хора, които го познават много по-добре от мен, но аз знам, със сърцето си го знам, че той е един от най-добрите хора, които познавам!
               Жана или както аз си я наричам Стамат на шега - непрекъснато гори и защитава някоя кауза! През девет земи ще прескочи и в десетата, ако трябва ще отиде, но страдащия ще бъде утешен, гладния нахранен, а разтревожения успокоен! Всеотдайна!!!
                Всеки един от тях се бори в живота, всеки един от тях има нещо, което много му тежи, всеки един от тях жертва по нещо, но даде слънце в живота на това семейство! Благодаря ви приятели - горда съм , че ви познавам и седя рамо до рамо с вас!






Гласувай:
21



1. bodlivko - :)
17.12.2012 22:59
На човек му трябва съвсем малко да е щастлив.Така направихме и всички ние ,които
подадохме ръка на човек изпаднал в беда.Не е важно колко имаш,а по важното как го даваш и в какъв момент го даваш,защото когато всичко отмине и всичко е свършило ако щеш и със пълни шепи да даваш просто няма смисъл.Знам една приказка,която ще кажа на латернаджиите и разтегачи на локуми които най вероятно ще си изсипят злостните коментари:
Ако можеш помогни,ако не можеш не се пречи.
П.П:
Що се отнася до сълзите вече мисля че мога да преценя истинските от театралните.Доста се нагледах на от типа ,, сълза и смях" макар че никога не е късно човек да се окаже от ,, страната на булката" дет се вика
цитирай
2. eksplozia - bodlivko
17.12.2012 23:29
според мен няма неподходящ начин или момент в който да помогнеш ако разбира се искаш, защото иначе пък е на крива ракета космоса й пречи:))))
цитирай
3. jabalka - Почит и уважение за всички...
17.12.2012 23:54
които са успели, за всички които са подкрепили реално, за всички които събитието е провокирало желание за съпричастност!
"Искам , значи мога"
Пожелавам сърдечно на Всички , да Искаме за да успеем - останалото е най- голямата награда на този древен Свят- Усмивка и Сълза!
Благодаря!
цитирай
4. eksplozia - jabalka
17.12.2012 23:59
аз искам едно нещо много искрено го искам - да излезем от черупките си, да се поогледаме защото тогава ще видим колко много можем особено когато сме много:))))
цитирай
5. helloworld - jabalka
18.12.2012 00:01
и още не е късно - всичко започва всъщност сега:)))))
цитирай
6. helloworld - пускам копи на коментар от Жанета, защото тя не може да влезе в блога с регистрацията си!
18.12.2012 00:06
[12:04:40 AM] javanaoberon: Ние ще станем все повече и тогава в един добър ден трябва да намерим специалист, който да застане начело на всички нас и да застанем пред ония там горе, които всъщност са долу и да поискаме добре обмислени искания- като например да признаят инвалидността на Райка и да й отпуснат пенсия.
цитирай
7. eksplozia - по молба на Жани пускам още един неин коментар:))))
18.12.2012 00:23
[12:16:23 AM | (12:21:40 AM — редактирано)] javanaoberon: Днес Милан ме попита- защо го правя това, защо се занимавам с такива хора като Райка, него и други подобни? отговорих му, че така се усещам, че съм на този свят да давам, това съм си го избрала сама и затова съм тук
[12:17:00 AM | (12:19:02 AM — редактирано)] javanaoberon: някак без да се замисля му го казах...макар че сега не знам така ли е всъщност... просто това ме прави щастлива,кара ме да се чувствам жива и човек...
цитирай
8. eleronia - http://vbox7.com/play:7d7ad486
18.12.2012 08:54
Не знам дали беше важно да разказваш за всеки един,по-важно е,че хората могат да се обединяват около добра идея;)Да запалят по клечка кибрит и да си мислят,че*l etat-c est moi*-*държавата-това съм аз*;)
цитирай
9. eksplozia - eleronia
18.12.2012 12:30
Да ти кажа честно май има хора, които трябва факли да запалят:)))))
цитирай
10. анонимен - Потресе ме мизерията в която живеят ...
18.12.2012 17:09
Потресе ме мизерията в която живеят тези хора.То бива,бива,ама една кутия с боя да не е много по-скъпа от кутия цигари.Не съм тука да съдя,че отдалеч е най-лесно.Все пак, ако не желаеш да живееш като човек никой не може да ти помогне,с никакви помощи.
Синът,май е единственното слънчево петно сред мизерията.Дано не се лъжа?!
Експлозия,хората не са лоши в мнозинството си.Какви ли хора познавате и сте познавали ,за да се чувствате толкова горда с тези?Нищо особенно не са сторили.
А,вие какво......?????
цитирай
11. mariniki - Благословени да са всички...
19.12.2012 09:47
които помагат на тези хора... ако до всяко добро същество...
застане по още едно... светът ще бъде прекрасен..
поздравявам те..
цитирай
12. eksplozia - mariniki
19.12.2012 10:27
това се опитваме да направим mariniki да застанем един до друг , за да сме по-силни:))))
цитирай
13. eksplozia - анонимен
19.12.2012 10:45
хайде купи я ти тази кутия боя и ние двамата заедно рамо до рамо ще боядисаме! Искаш ли?
цитирай
14. raika123456 - Благодаря
20.12.2012 18:23
Няколко дни чета не мога да намеря думи с които да благодаря.Да да кажа ,благодаря ви мили хора ,помогнахте.На анонимен ще кажа,срамувам се че се вижда мизерията,срамувам се че сте били притеснени с моите проблеми .Мили хора идват светли празници,моето пожелание към вас е.Винаги да бъдете обградени от обичащо ви семейство и верни приятели.експлозия радвам се че си сред верните ми приятели.
цитирай
15. eksplozia - raika123456
20.12.2012 18:43
много се радвам, че писа тук , защото освен от снимките и от твоите думи хората ще разберат колко добър и обичлив човек си и как никога не отговаряш с лошо на лошите:))))
цитирай
16. mariniki - Честито Рождество...
26.12.2012 17:50
бъди благословена, за всички добрини
които правиш... светли и топли
дни е за теб... от сърце..
цитирай
17. eksplozia - mariniki
26.12.2012 18:21
Честито Рождество и на теб и твоето семейство! Благодаря ти:))))
цитирай
18. jabalka - Честита Нова Година Р. !!!
01.01.2013 15:28
Много Здраве , Обич и Добруване!
За Много Години!!!
Наздраве!
цитирай
19. eksplozia - jabalka
01.01.2013 23:10
Честита нова година!!! До година до амина , мноого ябълки в градина!!!!:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eksplozia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 575181
Постинги: 136
Коментари: 1635
Гласове: 1517
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930