Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.04.2012 13:36 - Днес е репортажна!
Автор: eksplozia Категория: Изкуство   
Прочетен: 5686 Коментари: 27 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                Цяла сутрин мислих дали да кача още една снимка тук.....Не ми се иска да досаждам с постинги непрекъснато, но все пак я публикувам надявайки се отново да предизвикам вашите коментари защото те са важни и ценни за мен:)))))))))))

                                    

                                                           Намерено....в бара...

                                             image





Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. jabalka - Привет!!!
06.04.2012 14:45
Всичко е казано - при това категорично в тази фотография!
Абажура и всичко по- надолу е просто ...!!!

П.П. - Пробвах и я разглеждах на отрязъци - мислени , от горе - надолу, после в обратен ред - получи се една доста лаконична анимация - без думи!
Поздрави и отивам да търся в бара... :)
цитирай
2. eksplozia - jabalka
06.04.2012 15:08
хайде заедно да търсим в бара, че имам ужасното желание да се натряскам - ти ще търсиш сюжети аз ще се отцепя:))) радва ме , че според теб композицията е точна надявам се че и като внушение казва достатъчно:))))) и пак ще цитирам Айнщайн - Всичко трябва да бъде максимално просто, но не повече!
цитирай
3. bodlivko - eksplozia
06.04.2012 16:26
Някой хора ме посъветваха да извадя бодлите и да бода обаче как да кажеш на черното бяло.Е няма как.Бара изглежда хубав а и мадамата си е красива.Всичко си е както трябва.Музиката ако е както от клипа вече си е направо както му казвам аз ,,душевен оргазъм,,. Отивам да го потърся този бар и и да се изгубя в приятната му атмосфера.Вие като дойдете и съм се изгубил и леко съм вкарал диалект,то седнете до мен и да пиинем по още едно най-малко.Снимката е прекрасна.Има излъчване където винаги можеш да отидеш и да пиинеш с приятели и да ти е гот.
цитирай
4. eksplozia - bodlivko
06.04.2012 16:30
чак до бара не стигнах въпреки че е на една пресечка от мен, но пък за сметка на това си налях един джин с тоник /втори/ и ще се натрясквам, хубаво беше да го правим заедно,и надявам се да е скоро:)))))))))
цитирай
5. bodlivko - eksplozia
06.04.2012 16:39
Да и аз искам да пиинем там в този бар.Страшно много ми хареса.Живот и здраве ще пием.Я чакай да изкарам едно бодилче.Хич не ми се стискай ами пускай други снимки.Сега ще ти кажа ,,Наздраве,, и чакам още резултати иначе шъ стана кат таралеж:)))))))))
цитирай
6. eksplozia - bodlivko
06.04.2012 16:42
наздраве !!!:))) утре и вдругиден сигурно ще снимам, че нещо пак ме засърбяха петичките да видим какво ще се получи:))))
цитирай
7. bodlivko - eksplozia
06.04.2012 16:56
А така можело значи хихиххихих.Светът се събужда с пролетна премяна,а и на хората взе да им се променя настроението.Няма я сивотата на зимата и картината става пъстра,а и щураците и лудетините излизат и те.Така че ще има красиви снимки та дори и някой куриозни,що не пък.:)))
цитирай
8. eksplozia - bodlivko
06.04.2012 16:58
о това хич не се знае :))) не си падам да снимам цветенца и пиленца :)))) падам си да снимам хора и то без те самите да разбират защото тогава са естествени :))))
цитирай
9. bodlivko - eksplozia
06.04.2012 18:11
Знам аз но пък де да знам може и пък да снимаш нещо природно.Що се отнася до изненадващите снимки даже съм виждал такива.Не ми се моткай тука ами хващай фотоапарата:)))
цитирай
10. анонимен - ***
06.04.2012 18:38
Глупава съм и не разбирам. На бара седи един каубой в карирана риза. Срещу него виси плакат, рекламиращ кафе или друга напитка. Той е потънал в съзерцание, нищо друго не му се прави в момента. Тайно оплаква самотата си и я споделя с разголените цици на позьорката. Приглушеното осветление в червено допълнително го напряга. Червеното е символ за агресия, атака, но уви, плакатът е двуизмерен...
"Напразни надежди", бих озаглавила снимката.
цитирай
11. eleronia - :))))-анонимна-точно в тази посока
06.04.2012 19:40
я възприемам и аз;)),но понеже е пролет,-настроението,птичките,зеленкото и хормонките са ми в повече,аз бих я озаглавила подобно и клиширано-*Мечтите са безплатни*;)).Пък и всеки каубой,като удари 2-3 питиенца,увеличава шансовете си да срешне точно същата жена от мечтите си.;))На сутринта може да мисли друго,но агресията на вечерното червено вече ще е свършила своята работа;):)
Ако утре я разгледам и съм вкисната-ще реша,че гледката на сам, пиещ в бара е много тягостна и ще направя връзка с предната снимка-*чаках те...*:) И още неща ми хрумват...;)
цитирай
12. eksplozia - анонимен
06.04.2012 19:41
нито си глупав нито си недоразбрал :))) единствената ти грешка е че това не е каубой в карирана риза, а млада жена :))))) всичко останало е точно така както си го описал :))))
цитирай
13. eksplozia - bodlivko
06.04.2012 19:43
е добре бе хванала съм го и ще снимам тези дни:) ще видим пък може и някое птиче или цвете да се промъкне отнякъде но надали ще така както обикновено сте свикнали да го виждате:)))
цитирай
14. eksplozia - eleronia
06.04.2012 19:45
ох бееееееее сънувате вие каубои :)))))) това май е от пролетта и разбушувани хормони :)))))))
цитирай
15. eksplozia - ***
06.04.2012 19:46
и един съвет от мене - цъкнете два пъти върху самата снимка за да я видите в максимално голям размер:))))))))
цитирай
16. eleronia - цъкнете та цъкнете;))
06.04.2012 19:51
Цъкнах аз ,но като ти говорех ,че трябва да увелича диоптрите-ти -не та не;)))На ти сега-набедени ,че сънуваме каубои;))),няма ли какво друго да сънуваме;))макар че се сещам за каубоя от старата реклама на Марлборо-с него бих изпушила само 1 цигара-нищо друго;)))
цитирай
17. eksplozia - eleronia
06.04.2012 19:59
що бе той става и за доста други работи:)))))))) пък и зависи ако си загорела може да му отпраскаш една ....целувка:)))))))))))
цитирай
18. eleronia - Така-пошегувахме се-
06.04.2012 20:02
но щом това е жена в гръб-нещата се променят коренно;))
цитирай
19. eksplozia - eleronia
06.04.2012 20:26
добре бе шегувай се колкото си искаш:))))) чак всичко не променя защото темата на тази снимка е безкрайната самота на индивида като такъв:)))))))
цитирай
20. bodlivko - :::
06.04.2012 20:36
Всеки влиза в бар по различен повод.Едни да се напият от мъка,други да разпуснат кротко,трети пък да вдигнат бара на главата си от купон.След поредното питие на никой от тези групички няма да им пука много.На някой може и слончета да му се привиждат:))) Важното е всеки да си тръгне удовлетворен от там.
цитирай
21. eksplozia - bodlivko
06.04.2012 20:49
виж сега някой пият от мъка , а други от сутринта :)))))
цитирай
22. bodlivko - eksplozia
06.04.2012 20:53
Така си е:)))
цитирай
23. eksplozia - bodlivko
06.04.2012 20:57
аз пък днес си пих сама - не беше битов алкохолизъм :)))) беше алкохолен екстремизъм:)))))
цитирай
24. bodlivko - eksplozia
06.04.2012 21:04
Е ти пък сега.Нормално е цапне по нещо.То да не е всеки ден.Лошо става когато пиеш сам пред огледалото и викаш наздраве на оня отсреща и се чудиш от къде го познаваш и си го виждал:)))))))))
цитирай
25. eksplozia - bodlivko
06.04.2012 21:09
:))))) натрясках два джина и после твърде бодро/за съжаление/ си тръгнах към дома :))))признавам си че ми стана хубаво, ако има наоколо непиещи да си помислят добре какво ще кажат:)))))))
цитирай
26. bodlivko - eksplozia
06.04.2012 21:20
Хич да не ти пука.Важното е да ти е хубаво.Много важно за другите:)))
цитирай
27. eksplozia - bodlivko
06.04.2012 21:39
хахахаха хич не ми пука:)))) имах предвид че ако някой посмее нещо да каже ще го отнесе:)))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eksplozia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 574950
Постинги: 136
Коментари: 1635
Гласове: 1517
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930