Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.04.2012 11:41 - Днес един натюрморт!
Автор: eksplozia Категория: Изкуство   
Прочетен: 6864 Коментари: 28 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

                                                                   Чаках те.....

                   image





Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. eksplozia - ......
05.04.2012 11:55
със страст, с любов и с надежда........
цитирай
2. eleronia - Харесвам такъв тип снимки...
05.04.2012 13:12
Преди да вляза-чета*натюрморт*и реших-ей сега ще грабна меча и ще се разхвърчат ябълки,круши,червени и златни фонове или слъвчогледи...;)) И така...*чаках те,изчака ми се чакането и към кафето не посегнах,защото без теб-няма смисъл...*Иска ми се да го приемеш с усмивка,защото нищо не е толкова безнадеждно,колкото ни се струва...;))пък особенож в този чуден априлски ден;))Искам още!!!!
цитирай
3. eksplozia - eleronia
05.04.2012 13:15
дори нищо да не се случи след чакането пак има смисъл :)))) ще има още утре ще пусна още една от друг жанр:))))) а слънчогледите ще ги оставим на Ван Гог защото той е единствения .........
цитирай
4. eleronia - ...пък и сигурно не ти допада идеята да си личи,че
05.04.2012 13:35
нещо е *нагласено*като за снимка...;)Иначе не толкова като респект към Ван Гог-но към натюрмортите не посягай-поне не в този смисъл,който обикновено имат;)Доста по-.интересно е да *уловиш*човешко изражение,човешко настроение,някакво излъчване...,което в реално време ще пропуснеш...но в снимка ще запечаташ завинаги;)
цитирай
5. eksplozia - eleronia
05.04.2012 13:38
виж сега тук се разминаваме доста - натюрморта може да бъде една голяма драма както аз съм се опитала с тази снимка той не е само мъртва природа :))))) и освен това както винаги съм оставила възможността зрителя да си доразкаже още нещо.....:))))))
цитирай
6. eleronia - Абсолютно съм съгласна.
05.04.2012 13:46
спор няма да има;)))Но ми се ще да ти дообясня как я възприемам тая снимка-т.е.*да си доразкажа още нещо*;))Кафето е направено от жена,която възлага всички надежди на точно определено нечие присъствие,тя е човек с недооценено щедро сърце...;)))и сега ми става смешно,защото ако би трябвало да покажеш друг тип жена-каничката можеше да бъде наполовина пълна;)))Готова съм да ти бъда прототип *зад кадър*:)))
цитирай
7. eksplozia - eleronia
05.04.2012 13:51
много ме зарадва този коментар - постигнала съм точно това ,което искам защото ти адски правилно си прочела посланието ми и съм успяла да предизвикам въображението ти да доразказва:))))) а ти ще ми бъдеш прототип, но на други снимки стига да изпълниш това което си замислила и на което аз много се надявам да се случи :)))))))))))
цитирай
8. eleronia - дано;;)
05.04.2012 14:05
А аз ще чакам с нетърпение още твои неща-да видим в какъв друг жанр имаш снимки.не ми казвай обаче,че се опитвам да те пришпорвам-снимките не са като разказите,които пишеш в движение,имаш си ги някъде направени-просто ги качвай,ако питаш мен-даже не е необходимо да добавяш клип..за допълване на внушението--всяка снимка сама по себе си е достатъчна;)
цитирай
9. joysii - Прекрасен постинг - чувствен, е...
05.04.2012 14:07
Прекрасен постинг - чувствен ,естетичен,стилен,въздействаш...
Поздрави ,Ежче.
цитирай
10. eksplozia - joysii
05.04.2012 14:28
ех Джойссс зарадвах се и на посещението ти и на хубавите думи :)))))))
цитирай
11. eksplozia - ееееееееее това беше най-голямата похвала за мен , че всяка снимка е достатъчна :)))))
05.04.2012 14:29
eleronia написа:
А аз ще чакам с нетърпение още твои неща-да видим в какъв друг жанр имаш снимки.не ми казвай обаче,че се опитвам да те пришпорвам-снимките не са като разказите,които пишеш в движение,имаш си ги някъде направени-просто ги качвай,ако питаш мен-даже не е необходимо да добавяш клип..за допълване на внушението--всяка снимка сама по себе си е достатъчна;)


но все пак и хубавата музика заедно с нея прави нещата по - пълни :))))))))
цитирай
12. eleronia - Учудвам се на твоето учудване;)))
05.04.2012 14:37
Ако някой умее нещо добре,дори да го е правил преди доста време-той си го може завинаги;)Това-за *техническата*част,а предизвикателството сега е дали имаш усет за нови идеи,дали можеш да хванеш *бика за рогата*:)))...ей това остава за дописване..;))P
цитирай
13. eksplozia - eleronia
05.04.2012 14:39
един много важен аргумент когато сутринта спорех със себе си дали да има клип тук беше че като отвориш поста за да го видиш настъпва една страшно мъчителна тишина и прави нещата още по драматични а те не са толкова:))))))
цитирай
14. eksplozia - eleronia
05.04.2012 14:41
понеже ме познаваш много добре :))))) знам как предусещаш вече, че публикациите на мойте снимки ще завършат с ЕКСПЛОЗИЯ:))))))))))
цитирай
15. анонимен - къде
05.04.2012 14:52
ми е коняка ?.......
цитирай
16. eleronia - *настъпва една страшно мъчителна тишина и прави нещата още по драматични а те не са толкова:))))))
05.04.2012 14:54
Не знам за другите,но за себе си-толкова е ведро настроението ми днес,че няма начин да ми е мъчително гледането само на 1 снимка-това са нещата от живота,боли в момента,има разказ,има драма-но слава богу-има и утрешен ден;)
цитирай
17. eksplozia - eleronia
05.04.2012 15:09
да бе да и аз това имам предвид - нов ден, нов късмет :))))) и в най - голямата драма има комедия:))))
цитирай
18. eleronia - като каза комедия
05.04.2012 15:12
сетих се какво ще подхожда на ескплозия-да покаже актова фотография,голем кеф ще бъде да видим нещо такова-стига да имаш:)))Имаш ли??;))
цитирай
19. eksplozia - eleronia
05.04.2012 15:19
хахахахахахахаахах това е адски готино предизвикателство но не заради акта в него :))))) а дали имам няма значение - във всеки един момент мога да я направя :)))))))
цитирай
20. karaiany - Преди експлозия е винаги интенз...
05.04.2012 15:29
Преди експлозия е винаги интензивно ! :)))
Изкефи ме с това изпълнение на"Лунната "! Почти толкова добро , колкото на мойта любимка Валентина Лисица ! :)
цитирай
21. eksplozia - karaiany
05.04.2012 15:37
най, най , най най любиия ми композитор е Бетовен , а днес просто не се удържах да метна сонатата тук - тя толково добре изразява драматизма на снимката ми и .....още хиляди други неща:))))) като характера ми например:))))))
цитирай
22. landing - Абе, тази снимка,
05.04.2012 20:46
ОНАЗИ ли е? Защото ако е тя, ми звучи по съвсем различен начин така... публикувана. Оставям те на крехките вейки на изчакването и изкуството и отивам да ... айде няма да уточнявам и да ти развалям арт атмосферата тука :)
цитирай
23. eksplozia - landing
05.04.2012 20:49
ти няма да можеш да развалиш нищо - можеш само да го подобриш:)))) а не знам дали тази снимка е онази защото от нея има доста варианти и аз не знам дали съм ти пращала точно този:))))))
цитирай
24. jabalka - Привет!
06.04.2012 13:05
Много ти се радвам...! :)
Много ме зарадва...! :)
Радостен Ден! :)
цитирай
25. bodlivko - eksplozia
06.04.2012 13:13
Това хич не е натюрморт ами си е глътка живец:)))
Още не отворили очи и посягаме към нея( чашата с кафе).Тя и като вливане на сила.Ай стига за нея малко и за снимката.Снимката е стилна и изчистена.Няма разни ми ти финтифлюшки и други такива.Снимката е страхотна.
цитирай
26. eksplozia - jabalka
06.04.2012 13:22
днес цяла сутрин мисля дали да пускам и днес още една снимка ... мисля, мисля ....ама като те видях тук и се зарадвах и аз ....така че ще пусна:)))))
цитирай
27. eksplozia - bodlivko
06.04.2012 13:23
:))))))))))) ще се повторя и потретя но обичам всичките неща които правя да са така направени, че у всеки зрител да проработва въображението му и да доизгражда по нататък и други картини :))))))
цитирай
28. jabalka - !!! :))
06.04.2012 14:21
Чакам, очаквам, превръщам се в очакване... тик, так, времето е наш - брат!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: eksplozia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 574994
Постинги: 136
Коментари: 1635
Гласове: 1517
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930